Kjøpsvilkår

 

Priser:

Alle priser er inkludert 25 % merverdiavgift (moms). 

 

Frakt:

Postpakke hverdager:

  69,00 NOK  2 - 3 dagers levering. Hvis du ikke er hjemme til å motta pakken kan du skrive hvis den må stilles utenfor, i kommentarfeltet nederst på siden.                                                                                                (Gratis levering på ordrer over 1.500,00 NOK)

Bring:

149kr (Klimanøytral Servicepakke, Bedriftspakke )149,00 NOK   Leveres innen 1-4 virkedager, med sporing,motakker varsles på sms og/eller e-post.                                                                                               ( Gratis levering på ordrer over 1.500,00 NOK)

 

Betaling:

Kontooverføring: 

Betaling via kontooverføring. Vi sender pakken din så snart overføringen din er registrert.

Faktura:

+ 25,00 % - Vi sender en faktura sammen med varene dine.

Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak.

Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.

 

Reklamasjon og Avbestilling:

Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet, har du rett til å returnere produktet innen 14 dager.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen gi selger melding (14 dager) i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven.
etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning  fra selgeren.

Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist
Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning  fra selgeren.

Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.

 

Personopplysninger:
  Selgeren kan innhente og lagre personopplysninger. Personopplysningene til kjøper under 18 år kan ikke hentes med mindre selger har samtykke fra foreldre eller foresatte.
  I forbindelse med din bestilling godkjenner du at vi lagrer og bruker dine opplysninger og vår virksomhet for å fullføre avtalen mot deg.

Uvedkommende ikke får tilgang til dine personopplysninger, og ved behandling av dette skjer i samsvar med kravene i gjeldende lovgivning. Du kan være trygg på at vi lagrer dine personopplysninger på en sikker måte.

Vi samarbeider med Bring og Posten for transport av varer. Vi utleverer personopplysninger som er nødvendig for å kunne levere varene til deg. The information that is shared with carriers is the name, address, telephone number and desired delivery point.

 

Selger:

Firmanavn: NEONAIL NORGE GRONTKOWSKA

Kontaktadresse: Rabben 8, 3075 Berger

E-post: neonail.no@gmail.com

Organisasjons nr: 918504109